(Γράφτηκε ΣΆΒΒΑΤΟ, 14 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2009)

Χρόνια τώρα όλοι περιμένουν με αγωνία τις εξετάσεις και μετά τα αποτελέσματα ( των celi ).

Αγωνία, χαρά, θλίψη, χαμόγελα, απογοήτευση… συναισθήματα που εναλλάσσονται συνεχώς μεταξύ μαθητών και καθηγητών κάθε χρόνο.

Όμως μια προσεκτική ματιά στα αποτελέσματα και θα παρατηρήσετε ότι τα ποσοστά κατά μέσο όρο και σχεδόν πάντα, είναι τα ακόλουθα : το 25% περνάει πάντα τις εξετάσεις, ένα άλλο 25% περνάει μόνο τα προφορικά, ένα 25% περνάει τα γραπτά και άλλο ένα 25% δεν περνάει τίποτα και πρέπει να επαναλάβει τις εξετάσεις.

Αν τα αθροίσουμε θα δούμε ότι το 75% θα πρέπει να επαναλάβει τις εξετάσεις είτε προφορικά είτε γραπτά είτε ολόκληρη την εξέταση.

Εμένα μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο αυτό το νούμερο της αποτυχίας για να είναι κάθε χρόνο το ίδιο.

Και αν κάποιος αμφιβάλει για το γραπτό του και θελήσει να το ελέγξει και να το δει …

Δεν μπορεί !  Δεν προβλέπεται αυτή η δυνατότητα παρόλο που έχει πληρώσει ! ...

Τα αποτελέσματα ανακοινώνονται πάντα κωδικοποιημένα … αντί να αναρτηθούν τα ονόματα των επιτυχόντων , ανακοινώνονται μόνο νούμερα… (Numero di Matricola ) ...

Έτσι κανείς δεν μπορεί να ελέγξει , να συγκρίνει και να ξέρει για τον διπλανό του …

Προσωπικά δεδομένα θα μου πείτε … Ναι ! Αλλά δεν είναι αδιάβλητες οι εξετάσεις έτσι … δεν ξέρουμε ποίοι είναι …

Σε όλο τον κόσμο αναρτώνται πάντα τα ονόματα … και όχι αριθμοί μητρώων ... ( σε σχολεία, σε πανεπιστήμια … παντού).

Σε συνδυασμό με τις εξετάσεις του Φεβρουαρίου – Μαρτίου που ακόμη δεν έχω καταλάβει που αποσκοπούν αν όχι σε εισπρακτικό χαρακτήρα ( εξετάσεις κάθε τρείς μήνες είναι παράλογο… ) και ότι δεν ανακοινώνονται τα θέματα των εξετάσεων Φεβρουαρίου – Μαρτίου, ούτε του Νοεμβρίου και από το 2008 ούτε και του Ιουνίου … εμένα μου φαίνονται ύποπτα και βρωμάνε…

Θα μου πείτε ότι όλο γκρινιάζω …

Ναι ! Και θα συνεχίσω να γκρινιάζω όπου δεν θα υπάρχει διαφάνεια …

Όπου θα υπάρχει σκοτάδι αντί για φως …

Τριανταφύλλου Ευστάθιος

Καθηγητής ιταλικών
( Το άρθρο είναι μεταφορά από το παλιό blogs )
Μεταβείτε στο Αρχείο Αναρτήσεων : Blog